Toimitusehdot, Reklamaatio

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 14.4.2020 alkaen.

Jokelan Eläkkeensaajat ry:n verkkokauppa

Verkkokauppaa ylläpitää paikallinen, voittoa tavoittelematon Jokelan Eläkkeensaajat ry. Verkkokauppamme on luotu yhdistyksen toiminnan tukemiseksi yhdistyksen kädentaitotuotteiden myynnin avulla. Verkkokauppaa hoitaa vapaaehtoistyönä yhdistyksen kotisivujen ylläpitäjä Anneli Koivunen Puh. 0505281546

TUOTTEET on tehty kierrätysmateriaaleista tai lahjoitetuista sekä ostetuista raaka-aineista.  Tuotteita ei ole tarkoitettu uudelleen myyntiin.

Tilaaminen ja tietosuoja

Tuotteet tilataan verkkokaupassa jokaisella sivulla olevalla viestilähetyksellä.  Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti, eikä tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Maksaminen ja maksutavat

Maksutapoina toimii ennakkomaksu. Maksuohjeet toimitetaan sähköpostitse tilauksen jättämisen jälkeen.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sinulle maksutiedot viestillä, joilla voit maksaa tilaamasi tuotteet.  Meille tulee tilausviestissä tekemäsi tilaus ja  liitämme siitä tiedot mukaan viestiin, jossa voit tarkistaa mitä tilasit.  Jos sinulla on kysyttävää tai huomautettavaa tilaustasi koskien, ota välittömästi yhteys sivuston ylläpitäjään etusivulla olevan viestilomakkeen avulla.

Maksut tarkistetaan maanantaisin tilitoimiston toimesta ja tuotteet lähtevät heti tarkistuksen jälkeen tilaajille. Riippuen tietenkin miten raha siirtyy pankkiemme välillä . 

Toimitustavat ja -kulut

Tuotteet toimitetaan sinulle sopimallasi tavalla, joka tehdään tilauksen yhteydessä. 

Tavarat toimitetaan joko tuomalla ne sovittuna aikana Jokelan alueella tai noudat ne itse sovitusti määrätystä paikasta sovitulla ajalla ja silloin se on ILMAINEN.  

Voit myös tilata postitse, jolloin toimitukseen lisätään toimituskuluja 10,00€ / paketti tai tuotekohtaisesti voidaan joitain tuotteita lähettää kirjekuorella, jolloin postikuoren hinta on 2,00€/kuori Manner Suomeen. 

Korttien toimitustavat; 

Toimitus postitse, lisätään hintaan postituskuoren toimituskulu 2,00€/pkt Manner-Suomi, kuoreen mahtuu 10 korttia/kuori.   Muutoin nouto Jokelasta tai Kotiin toimitus Jokelan alueella ilmainen.

Korujen toimitustavat; 

Toimitus postitse, lisätään hintaan  postituskuoren toimituskulu 2,00€/1 sukka pari Manner-Suomi  Muut tuotteet 10,00€/paketti .Muutoin nouto Jokelasta tai Kotiin toimitus Jokelan alueella ilmainen.

Vauvatuotteet

Toimitus postitse,  lisätään hintaan postituskuoren toimituskuluja 2,00€ / sukka, koska lähetämme ne kirjekuorissa suoraan kotiosi.

Muiden tuotteiden postimaksut 10,00/paketti. Muutoin nouto Jokelasta tai Kotiin toimitus Jokelan alueella ilmainen.

Sekalaisissa Purkinavaajaliinat 

Myös kirjetoimituksella 2,00€/sarja postikuori Manner-Suomessa

Toimitusaika

Toimitamme tilauksesi mahdollisimman nopeasti siitä, kun olemme vastaanottaneet maksunne. Kesä- ja loma-aikoina sekä vapaaehtoistyön luonteen vuoksi toimitusaika saattaa olla normaalia pidempi. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa asiakkailleen poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Palautus, kun tuote on toimitettu perille tai noudat sen itse; 

Kun olet vastaanottanut tuotteen, tarkista  välittömästi, että se vastaa tilaustasi ja on sellainen kuin olet olettanut.  Jos olet tyytymätön tuotteeseen, rahat maksetaan  takaisin tilillesi ja tuote jää sen tuojalle/antajalle. Ilmoita tilinumerosi alla olevalla lomakkeella kaupan purkamisesta.

Postin kautta toimitettujen tuotteiden palautus;

Postipaketissa tulleen tuotteen peruuttamisoikeus on sama kuin muuallakin 14 vrk, mutta siitä pitää ilmoittaa Verkkokaupan ylläpitäjälle heti tavaratoimituksen saavuttua tällä sivulla olevan palautelomakkeella. Palauttajan on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista,  ellei kyseessä ole virheellinen tuote.   Toimituskulut jäävät ostajan vahingoksi, palautamme vain tuotteen myyntihinnan takaisin tilille. Kaikki tuotteet on valokuvattu ennen toimittamista, joten jos tuotteessa havaitaan virhe, joka ei ollut tuotteen lähtiessä tilaajalle, tuotteen hintaa ei palauteta.  Tilauksen postikuluja ei siis hyvitetä, mikäli tilaaja haluaa palauttaa tuotteensa (elleivät tuotteet ole virheellisiä). Palautuksen syy on aina ilmoitettava palautuksen yhteydessä.

Lunastamaton postipaketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, emme palauta maksuja.

Ongelmatilanteet postipaketeissa

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä heti puhelimitse Verkkokaupan  ylläpitäjä Anneli Koivunen Puh. 0505281546  Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

täyttäkää ja palauttakaa alla oleva lomake vain siinä tapauksessa, että haluatte peruuttaa sopimuksen